cyber 370 Startet 7.September.2006 Del på Facebook Startet 7.September.2006 Noen som vet når nye 25hk begynner å bli billige (hvis de blir billigere utover vinteren da) helst tohatsu/yamaha Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 hva mener du med billigt, har en merc 25 jeg skal selge da jeg skal ha 50hp på rib. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret fra billig 25hk til Når starter overliggersalget av nye utenbordsmotorer? For mer informasjon, se dette innlegget samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 Du Ingar. Jeg tror du må moderere bittelitegranne til. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 Ja, det ble noe uklart...har lagt til litt mer. Målet er altså at medlemmene skal kunne lese ut av tittelen hva emnet dreier seg om. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 Ja, nå ble det helt perfekt, Ingar! Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Manito Svart 8.September.2006 Del på Facebook Svart 8.September.2006 West System har allerede begynt salget av overliggere så tar du en tlf dit evt til Bakken Motor kan du nok gjøre et godt kjøp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.