Jump to content

Innendørs opplag i sverige?

Majali

Recommended Posts

Hei, er der noen der ute som vet noe om muligheter for innendørs opplag av en seilbåt på nærmere 40 fot i sverige? Fortrinnsvis vestkysten da hun har hjemmehavn i sandefjord...

Det viser seg at det er tilnærmet fullt i vestfold...

Hvis det er noen som vet om noen steder/tlfnr eller noe, hadde det vært kjempefint.

På forhand takk for hjelpen (igjen :smiley: )

Erik

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Grebbestadhamn tok seg godt betalt.

sjekket for en 12 meter lang båt innendørs ifølge kalkulatoren endte jeg opp med

Sek 36500,- innendørs og Sek 18000,- utendørs.

Tok også en kalkulaasjon på Balticen og kom opp med Sek. 14000,- utendørs og det dobbelte innomhus.

Og jeg som trodde det var dyrt hos Framnes maritime

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Ikke akkurat Sverige, men duger Fredrikstad?

Vet at Marin Elektro, Bruket 37, 1620 Gressvik (Yanmar-, Perkins- og Sabbforhandler) har utvidet opplag med en kjempehall for innendørslagring i fjor vinter.

Du kan jo prøve, tel. dit er: 69 32 67 97 - spør etter Hans eller Erna.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Admiralen og jeg var nede og snakket med han i Grebbestad for halvannet år siden. På oss virket han grådig og lite vennlig.

Prisene hans ser ut til å være høyere enn det som gjelder i Son.

Jeg kjenner ikke prisene hos Marieholm i Strömstad, kunne kanskje vært en ide og tatt en telefon dit.

Det er og åpnet et innendørs vinteropplag i Fjellbacka, På Q8 stasjonen (bensinstasjon) i Fjellbacka er det informasjon utlagt om det (tror det er samme eier). Fordrer at man har vogn/kryppe selv etter hva jeg forsto.

+46 525-31088 , der kan de ihvertfall hjelpe deg videre

Prøv Borgestad Marina i Skien - de har stor hall og løftetruck som tar mange tonn.

Hadde mye ledig for ikke så lenge siden..

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...