Njord Startet 8.September.2006 Link til dette innlegget Startet 8.September.2006 Noen som kjenner til hvor jeg kan få fatt i nye fester for salingshornene? Finner ingen informasjon på selve masten om hvem som har produsert denne. Motiva fabrikken kunne heller ikke hjelpe meg. Noen som drar kjensel på masten? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
torbit Svart 8.September.2006 Link til dette innlegget Svart 8.September.2006 Seldén? Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 8.September.2006 Link til dette innlegget Svart 8.September.2006 Muligens hjelper det å få tegnet av selve masteprofilet og sett om du finner noe som ligner f.eks på Selden sine sider. Siden du bor i Sandnes ville jeg hørt med Sandnes Seilservice. Alternativt er f.eks. Benns eller Hjertmans i Sverige er kanskje et sted å sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 8.September.2006 Link til dette innlegget Svart 8.September.2006 Jeg lurer på om ikke dette er en John Mast rigg. Festet og profilen på salingshornet er iallefall veldig likt det jeg hadde på min John Mast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.