veitch Startet 9.September.2006 Link til dette innlegget Startet 9.September.2006 Type: (Daycruiser) ? Merke: ? Modell: ? Årsmodell: Frå 1980 Maks. fot: 30 Min. fot: 15 Pris maks: (120 000,- )+/- Sengeplassar maks: 4 Sengeplassar min: 2 Drivstoff: Bensin/Diesel Skrogtype: Heilplanar/ …… Farge båt /interiør: Kvit og blå, kvit.. Maks fart (min): ca. 35 Knop (ca. 70Km/t) Prøve finne ein stor motor som bruker lite bensin/diesel i time. Sitteplassar min: 5 Tilstand båt: GOD! Tilstand motor: GOD! Motorinst.: Innanbords/utanbords Kjekke (unødvendige ting) Utstyr: Stereo anlegg (cd spelar + høgtagera) Fender Tauverk lett og tung dregg kjetting m/hengelås Ekkolodd Henger opplagshenger Kalosje (god stand) Beskriving Eg ønskjer meg ein rask og fin Daycruiser som du sikkert har forstått. Helst sleppe mykje rep. Arbeid på den. Ok med noko rep. Arbeid så lenge kostnaden ikkje blir for høg. Kunnskapen min er ikkje noko høg i dette felte. Konklusjon blir derfor ein vedlikehalden båt og motor. På forhand takk :) Mvh Fredrik :D Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 9.September.2006 Link til dette innlegget Svart 9.September.2006 Hei, og velkommen på forumet! Har ikke noe tips vedr. DC, men føler vel kanskje at du bør revurdere viktigheten av f. eks. tauverk og dregg mm. Sitér dette innlegget Link to post
veitch Svart 9.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2006 Hehe :P la berre til litt ekstra ting altså unødvendige ting, men ein stor + om det følger med :) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 10.September.2006 Link til dette innlegget Svart 10.September.2006 (redigert) Skibsplast 670 eller 655. Har selv hatt 655, knallfin båt... 655 blir en del dyrer enn det du har satt. Her er en til rett over 200K :Skibsplast 655 på finn Her er en 670VS :Skibsplast 670 Joda310 Redigert 10.September.2006 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
MT. Svart 10.September.2006 Link til dette innlegget Svart 10.September.2006 (redigert) For båtkjøpere i din prisklasse, er alltids Bayliner et alternativ. Her er en eldre sak på finn. Motor og drev er ettersigende overhalt. Tror egentlig denne selges gjennom et firma, så det burde være mulig å få garanti på reparasjonene. Skibsplast er pene båter, det er jeg enig i. Men når man må betale langt mer, for en Skibsplast med gammel totakter, ville jeg heller valgt en Bayliner. Det blir lavere driftskostnader med Baylineren. Min Bayliner var ikke ulik den i annonsen, men med 230hk. Prikkfri båt med ny kalesje gikk for noen uker side et par titusener under der denne ligger, så du kan jo prøve å prute med møringene...? Edit: ser nå at selger har senket prisen, mer ned til mitt prisleie. Må være en innflytter... Skulle du ha som bestemt krav at 120 000 ikke skal passeres, venter du litt til. Det dukker opp daycruiser-eiere som må selge utover høsten, og jeg tror det blir enda bedre neste år, om du har tid til å vente til da. Det har jeg. Redigert 10.September.2006 av SkipperMorse (see edit history) Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
veitch Svart 10.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2006 Hmm :) Såg utrulig fin ut den :) Kor strenge krav er det for å køyre ein slek ein i følge norske båtlover? Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 10.September.2006 Link til dette innlegget Svart 10.September.2006 16 år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.