marcus^ Startet 10.September.2006 Link til dette innlegget Startet 10.September.2006 Hei! Vurderer å kjøpe en båt med disse setene , men lurer på om det er en lett sak å gjøre disse setene hvite? Brukes det en spesiell maling, eller må jeg trekke dem om? Hadde isåfall vært fint med en slags tutorial (les: guide) til dette. På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 11.September.2006 Link til dette innlegget Svart 11.September.2006 Du for kjøpt spray til å bruke til skai , se under leverandør her på BP Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
marcus^ Svart 11.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2006 jeg finner det ikke. kan du være mer spesifikk? Gir dette et godt resultat? Vil gjerne ha setene helt hvite og skinnende, som om dem var nye. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 11.September.2006 Link til dette innlegget Svart 11.September.2006 Annonsene fra denne leveranøren forsvant når vi la om Markedet. Det gamle markedet er fortsatt tilgjengelig, se denne postingen. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 11.September.2006 Link til dette innlegget Svart 11.September.2006 (redigert) Blir ikke det som å lete etter nåla i høystakken. Hvordan finne en gammel annonse i en haug av winzip filer? Redigert 11.September.2006 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Kjell E Svart 11.September.2006 Link til dette innlegget Svart 11.September.2006 Let etter en tittelen "Mal triste båtputer" så tror jeg nok du finner det du trenger. mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Ingar Svart 11.September.2006 Link til dette innlegget Svart 11.September.2006 Blir ikke det som å lete etter nåla i høystakken. Hvordan finne en gammel annonse i en haug av winzip filer?Denne fungerer på samme måte som offline versjonen av BP. Man klikker på "Start her", da får man opp det gamle markedet akkurat slik som det så ut.Så tar man frem Leverandørannonser. Men som LA3939 nevner er dette også omtalt på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 11.September.2006 Link til dette innlegget Svart 11.September.2006 Hei Jeg har ved flere anledninger brukt vinylspray fra Gasolin til både motorsykkelsete og bilseter i en eldre bil. Fungerer flott, og motorsykkelsetet er like fint etter 2 sesonger ute i vind og vær. Du må oppgi fargekode (RAL-kode) ved bestilling. Se linken nedenfor: http://new.gasolin.no/index.php?main_page=...c487358565c3f1a Sitér dette innlegget Link to post
marcus^ Svart 12.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 jeg finner ikke fram til dette innlegget. Det er faktisk nettopp denne tråden som er den eneste jeg har problemer med å finne fram til! Hadde vært supert å fått det limt inn i denne tråden eller noe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.