kortvarig(båt)håpløs Startet 11.September.2006 Link til dette innlegget Startet 11.September.2006 Hei. Har en Volvo Pente V8 fra 1993, vistnok en 350Gm motor. Noen som vet eksakt HK antall på denne? Båten er importert fra Usa og har betegnelsene 572, regner med at dette er en 5,7 liter. er også på jakt etter dokumentasjon og service manual.. etc.. Sitér dette innlegget Link to post
Bryant Svart 11.September.2006 Link til dette innlegget Svart 11.September.2006 Du finner svensk brukermanual i PDF format for VP 572 og alle andre VP motorer og drev her: Volvo Pentas instruktionsböcker och underhållsinstruktioner. Du finner VP572A i menyen "marin motor". Merk at søkfunksjonen tar litt tid før du får opp tilgjengelige manualer. Sitér dette innlegget Link to post
kortvarig(båt)håpløs Svart 12.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 Det får'n si.... Ringte La-sa Båt og motor. (før jeg ciste at den lå på nettet. "den snille damen" kunne laste den ned deres intra nett, dette kostet vanligvis 450.- men siden jeg var den snille hyggelge kunden skulle det bare koste meg 150.- Pokkers folk.. kommer aldri til og bruka La-Sa igjen!!!!!! Kjempe takk til deg Anesthesis... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 12.September.2006 Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 Dette velger jeg å tro må skyldes en misforståelse, de kan jo ikke ta penger for dokumenter som Volvo forlengst har lagt ut på nettet. Anbefaler ellers alle som er på utkikk etter dokumentasjon å sjekke vårt dokumentarkiv. Dette består av to deler: baatplassens dokumentarkiv: Her finnes dokumenter som oss bekjent ikke er tigjengelig andre steder på nettet. Alle medlemmer kan laste opp dokumenter her. Retningslinjer for opplasting ligger her. Eksterne linker: Her finnes linker til dokumenter som kan lastes ned andre steder, f.eks. Volvo's brukermanualer og datablad. Sitér dette innlegget Link to post
kortvarig(båt)håpløs Svart 12.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 Jeg håper det er en missforståelse, men har til nå ikke hatt en enste positiv opplevelse med overnente firma.. Benytter kun TSG kunne ramset opp mye her, men syns ikke det er riktig og gjøre det på et forum... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.