Alvito Startet 12.September.2006 Link til dette innlegget Startet 12.September.2006 Hei, er det noen som kan si meg friseilingshøyden under broa som går fra fastlandet og ut til skjernøy i Vest Agder da jeg ikke finner den i kartet?? Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 12.September.2006 Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 19 meter i følge C-map. Sitér dette innlegget Link to post
Alvito Svart 12.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 takk skal du ha Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 12.September.2006 Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 Den er ikke en cm høyere heller VHF antenna mi har hatt nækontakt med den ved flere anledninger Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Morten_L skrev On 12.9.2006 at 20.54: VHF antenna mi har hatt nækontakt med den ved flere anledninger Hvor høy er masta di over vannlinja? Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 alidal skrev for 1 time siden: Hvor høy er masta di over vannlinja? Byttet båt et par ganger siden dette innlegget. Båten jeg hadde da hadde mast på 18,75m til mastetopp fra vannline og antenner, lanterne og vindmåler oppå. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Ok. Masta mi er 19,5 + antenner, så da avstår jeg! Er jo noen bruer med bue som er målt litt utenfor det høyeste punktet, men denne ser ganske bein ut... Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 alidal skrev for 1 time siden: Ok. Masta mi er 19,5 + antenner, så da avstår jeg! Er jo noen bruer med bue som er målt litt utenfor det høyeste punktet, men denne ser ganske bein ut... Da hadde jeg også avslått fra både denne og Justøybrua ved Lillesand. Nokså lite bue og 19m på begge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.