elna Startet 13.September.2006 Link til dette innlegget Startet 13.September.2006 Hei! finnes det noen her ute som har koblingsskjema/installasjonsveiledning til eldre webasto? Jeg har en som heter HL3803.40, ifølge skiltet som er klinka fast på varmeren. Importøren (kolberg caspary) er for så vidt hjelpsomme nok, men hadde ikke dokumentasjon på denne modellen. Hovedproblemet mitt er altså å skjønne hvor alle ledningene skal, men jeg er også litt usikker på om omformeren min fra 12 til 24 Volt er god nok. Er veldig takknemlig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.September.2006 Link til dette innlegget Svart 13.September.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret fra Webasto båtvarmer til Koblingsskjema for eldre Webasto HL3803.40? Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om, for mer informasjon, se dette innlegget samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 13.September.2006 Link til dette innlegget Svart 13.September.2006 Denne må da være svært gammel? - Jeg finner den ikke i permen min som går tilbake til´83? Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
elna Svart 13.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2006 Jeg tror ikke den er så gammel, men det er mulig den ikke har vært importert til Norge..? Finner du noe som likner? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 13.September.2006 Link til dette innlegget Svart 13.September.2006 (redigert) Nei, ingen typebetegnelser i nærheten.... Et bilde hadde hjulpet litt; men det er mange varianter innenfor de samme serier. Hvis CC heller ikke kan hjelpe synes jeg det er rart... Redigert 14.September.2006 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
elna Svart 14.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2006 Da er den kanskje eldre, selv om min ser omtrent ubrukt ut. Takk for at du sjekka, men jeg tror det har løst seg. Fant en annonse for en HL3003 her på Baatplassen, og det ser ut til å være felles instruksjonsbok, og EIN har lovet meg en kopi, så nå er jeg veldig fornøyd Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 14.September.2006 Link til dette innlegget Svart 14.September.2006 Jeg har ihvertfall heftet som dekker HL 30,38,65,95 og 125 i fra 1989, så det er mulig at det er dette.... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Ingar Svart 14.September.2006 Link til dette innlegget Svart 14.September.2006 EIN har lovet meg en kopiHvis det er en elektronisk kopi det er snakk om er det flott om den lastes opp til Dokumentarkivet. Sitér dette innlegget Link to post
elna Svart 14.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2006 Til Rago63: Det er ganske sikkert det heftet! Til Ingar: Jeg har spurt ham pent om enten å fotokopiere eller scanne. Vet ikke hva jeg får, men er det en elektronisk kopi skal jeg legge den ut. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 15.September.2006 Link til dette innlegget Svart 15.September.2006 - Da er det avsendt, du har det sikkert Tirsdag... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
elna Svart 19.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2006 Det stemte helt, det var riktig hefte, og det kom fram i dag! Tusen hjertelig takk!! Nå gjenstår det bare at jeg klarer å få på plass herligheta Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.