Jump to content

hydralikk styring i Windy

Guest toreh

Recommended Posts

har nylig kjøpt en eldre Windy 22 . i denne satt det tidligere volvo b30 med 280 drev. nå er det innsatt v8 med 290 drev. med den gammle vaier styringa er den veldig tung på rattet. er det noen som kan annbefale(eller advare mot) en hydralikk styring? Slik at den blir lettere på roret og ikke så slarkete. :headbang:

Heisann

En hvilken som helst hydraulisk styring vil oppleves som en stor forbedring, det er jeg ikke i tvil om.

Tror heller ikke det er så stor forskjell på kvaliteten på de ulike merken, men Sleipner, Tenfjord og Bosvik er jo anerkjente merker.

Det viktigste er vel at du kan få en brakett som passer til aggregatet ditt vil jeg tro. Mener å huske at det er forskjellige festebraketter til de ulike aggregatene, sjekk dette.

mvh

Lars-Inge

mvh

Lars-Inge

Det kan jeg skrive under på med god samvittighet.

Styrekabelen på vår båt var usannsynlig treg foran fjorårets sesong. Vi plukket ut kabelen for å smøre den opp, men klarte ikke å dra kabelen ut av strømpen...

...løsningen ble å feste kabelen i en jernbolt i bakken og strømpen i hengerfestet på bilen...da kom den etter hvert...men fytti katta den satt godt...

mvh

Lars-Inge

mvh

Lars-Inge

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...