Sonata 7 Startet 15.September.2006 Link til dette innlegget Startet 15.September.2006 Heisann folkens JEg lurte på om noen viste om noen skøyter eller seilskuter som leies ut med skipper.. Vi er to klasser på rundt 50 elever som har lyst til å dra på seiltur.. Vi har ca 60000 å bruke på denne turen og lurte derfor på om det lar seg gjøre å dra på seiltur med så mange elever i 3-4 døgn?? Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 15.September.2006 Link til dette innlegget Svart 15.September.2006 Hei i Østfold så er det flere både i Sarpsborg og i Fredrikstad som arangerer turer med sine båter, men jeg har ikke sett noen seilskuter som driver med dette. Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 15.September.2006 Link til dette innlegget Svart 15.September.2006 Svanen, som administreres av sjøfartsmuseet leies ut. Svanen Flere finner du her Norwegian sail training association Godt tokt Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 15.September.2006 Link til dette innlegget Svart 15.September.2006 Hva med denne: http://www.annarogde.no/ Hadde selv en tur med denne for over 20 år siden. Uforglemmelig opplevelse Og så kommer skonnerten fra en meeget vakker plass da Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Sonata 7 Svart 15.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2006 De overnente blir i det minste laget, stadskip lemkul(lignende stavelse), christian radich eller sørlandet er de det står om hvis det ikke finnes flere store skip i norge.. Noen som har noen erfaringer om disse? Budsjettet ligger vell egentlig på det dobbelte, bare jeg som tenkte feil siden det var to klasser og ikke en Sitér dette innlegget Link to post
bph Svart 15.September.2006 Link til dette innlegget Svart 15.September.2006 Hvis du tenker Cristian Radic, så får du vell en kveld på fjorden for den summen. men for all del, ta kontakt med de, er det off season kan det hende du får rabatt. Sørlandet er billigst, men den ligger inne til "restaurering" (med gigant sprekk på budsjettet). Blir tidligst klar sommeren 2007. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 16.September.2006 Link til dette innlegget Svart 16.September.2006 Sørlandet er billigst, men den ligger inne til "restaurering" (med gigant sprekk på budsjettet). Blir tidligst klar sommeren 2007. Vad har hänt med Sörlandet, bare en vanlig restaurering som kommer med jämna mellanrum eller er det något större ??? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Morten_L Svart 16.September.2006 Link til dette innlegget Svart 16.September.2006 Det er ganske omfattende restaurering, les mer på Sørlandets hjemmesider eller på Fvn.no Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 17.September.2006 Link til dette innlegget Svart 17.September.2006 Takk Morten- det var intressant o lese ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Rolf Svart 17.September.2006 Link til dette innlegget Svart 17.September.2006 Prøv SS Solrik, denne har riktignok bare plass til en klasse av gangen (26 stk) men tror dere får en grei tur med budsjettet deres. Må riktognok reise til Grimstad .... Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Bjørn G Svart 20.September.2006 Link til dette innlegget Svart 20.September.2006 Hei Mitt navn er Bjørn Gonsholt og jeg er med og driver seilskuta Boy Leslie av Arendal. Vi leier ut til skoleklasser, og det går ann å være 25 stk ombord på engang, men det blir litt trangt. Se www.boy-leslie.no, eller ring Terje på telefon 95739163. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.