Jump to content

Hvor får jeg tak i RØD Carling bryter?

Bitteliten

Recommended Posts

Bryterpanelet på dashbordet på Bitteliten IV består av 3 rader med 10 Carlingbrytere hver. Totalt sett en ganske interessant opplevelse på et matt svart dashbord med svarte brytere. Ikke det at øynene begynner å bli så veldig dårlige, men av og til finner jeg rett og slett ikke bryteren jeg trenger i en fart.

Vel - det er bare en bryter som jeg trenger raskt, og det er hornet. Og det er ikke lett å huske alltid hvor det befinner seg når vi slalomiserer oss mellom drivved og annet smårusk i Mossesundet :wink:

Nåvel - det er ikke det som er poeneget - poenget er sikkerheten ved raskt å finne hornet om man trenger det (feks når folk ikke overholder styrbordregelen fordi de ser på )) til dama på fordekket). Og jeg klarer ikke å få trykket inn i huet om det er fjerde bryter fra venstre i andre rad eller andre bryter fra høyre i tredje rad som er hornet. Så jeg vil rett og slett ha en annen farge på den bryteren. Jeg vet jo at det finnes røde og gule lokk til Carlingbrytere- men jeg er ikke kar om å finne et sted å kjøpe denne enkle plastdelen som vist på bildet under

switch_j-series.jpg

Noen som kan hjelpe meg?

Nei. det ønsket har vi ikke selvom det av og til kan være fristende for å rydde litt vei i vellinga :lol: . Heldigvis er ankeret sikret med ekstra lenke - både foran og bak. Akter må vinsjen aktiveres separat. Men foran kan man faktisk slippe ut ankeret ved å trykke på feil bryter - om ikke ankeret er sikret. Nå kommer det ikke så langt da - for det er ikke frittfallvinsj. så normalt oppdager vi dette før ankeret kommer til propellene :wink:

Helt konkret så er det bare lokket til bryteren jeg trenger

prod_17_act_vra.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...