Jump to content

opplagshengere

karnni

Recommended Posts

Sjekk med SVELA. De lager opplagshengere. De kan demonteres og tar liten plass når ikke i bruk.

Hvis flere går sammen kan man kjøpe kun "krybber" og spleise på hjulsettet.

Jeg har en slik og er godt fornøyd med den. Har hatt den til både NB 740, Scand 27 Nordic og NB 8700.

Lager man en henger selv og det går galt ved at den f.eks knekker sammen så får man sikkert et problem med forsikringen. Det gjør nok at de fleste slike private hengere er mye overdimensjonert. Å lagre de når de ikke er i bruk kan også by på problemer da mange opplagsplasser skal være tomme innen 1.juni eller der omkring.

Redigert av OLPI (see edit history)

Lastebil huggeri. Fortstilling til en liten lastebil, type 7 til 9 tonn ca? og ei ramme, så er du godt igang. Skal lage meg selv i nærmeste framtid, fikk pris på 1500 kroner for ramme og forstilling hvis jeg plukka det av selv. Blir såklart en del ekstra, men bør ikke være problem å få hengeren ganske så bra for 5000 kroner.

ADVARSEL: Innlegg kan inneholde humor, sarkasme og ironi.

De som finner skrivefeil, kan beholde dem.

• 11 måneder senere...

Hei!

Er helt ny her på forumet og har et spørsmål ang dette med opplagshenger...

Jeg skal kjøpe meg en daycruiser og ser at endel av disse selges med "uregistrert opplagshenger" eller "opplagshenger".

Hva innebærer dette egentlig? Betyr det at hengeren ikke er registrert fordi den ikke kan registreres?

Jeg er i utgangspunktet ute etter og avhengig av en henger jeg kan trekke med meg på tur, dersom en såkalt opplagshenger ikke er registrerbar blir jo dette litt mindre aktuelt for min del :rolleyes:

Rio 650 Open | Herwa Quick 12,5"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...