hansfusa Startet 17.September.2006 Link til dette innlegget Startet 17.September.2006 beneteau 25 er ein rask båt, men er den noke å segla på tur med? takler den bølger å sjø? eller er dette ein båt som bare egner seg seg for innaskjæersregattaer? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.September.2006 Link til dette innlegget Svart 17.September.2006 Er det en First 25.7 du tenker på? Jeg leste en artikkelserie i et svensk båtblad der forfatterne hadde seilt en slik båt hjem fra Frankrike. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 17.September.2006 Link til dette innlegget Svart 17.September.2006 Beneteau 25 Platu er en reinhekla racer. Bruce Farr konstruksjon. Det er vel knapt innredning som sådan i den. Veier 1250 kg. LYS 1.21. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 17.September.2006 Link til dette innlegget Svart 17.September.2006 Er det denne du tenker på? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=18&tot=60 Turbåt og turbåt, fru Blom! I mine øyne er det en morsom seilbåt, men ingen turbåt! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Nefertiti Svart 17.September.2006 Link til dette innlegget Svart 17.September.2006 For å si det sånn, så vinner den ikke regattaer om det er mye bølger. Det er en "stor" jolle... Så ja, kun for innaskjærsseiling i mine øyne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.