Morten_L Startet 17.September.2006 Link til dette innlegget Startet 17.September.2006 Jeg skal ha Stormfugl på land i Ternevig båthavn i år, er det noen som vet når oppløftingen begynner? Hvem en ringer til for å bestille løfting (mobilkran) er jo gjerne flere som tar opp samtidig? Stormfugl er en 36fots havseiler som stikker 2,12m så det er begrenset plasser det går å ta den på land, så vidt jeg har fotstått er det kun mot sjøspeiderene det er dybt nok til å komme inn. Er det flere på baatplassen som skal ha båt(seilbåt) på land i ternevig i vinter? Morten Sitér dette innlegget Link to post
celia Svart 17.September.2006 Link til dette innlegget Svart 17.September.2006 Kran styres og bestilles via Jan Marcussen tlf 90759548. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 17.September.2006 Link til dette innlegget Svart 17.September.2006 (redigert) Pleier å være en gjeng med seilbåteiere som avtaler opptak samme dag, blir noe billigere med mobilkran da. Jan M. løfter såvidt jeg vet ikke seilbåter. Dato for tidligste opptak får du hos havnevesenet. Redigert 17.September.2006 av Rolf (see edit history) Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
celia Svart 19.September.2006 Link til dette innlegget Svart 19.September.2006 Jan M. løfter seilbåter inntil ca 3,5 t. Det er han som har ansvar for Ternevik og plassering, samt betaling både for plass og "stor kran". Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 19.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2006 Takk for svar! Jeg får ringe Jan og høre, min båt veier 9tonn så han kan ikke løfte den. Morten Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 19.September.2006 Link til dette innlegget Svart 19.September.2006 Jan har kjøpt ny bil med litt større kran, så kanskje han tar litt større båter i år.. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Morten_L Svart 19.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2006 Jeg vet, men han kan fremdeles kun ta mindre seilbåter. Morten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.