Svanen Startet 18.September.2006 Link til dette innlegget Startet 18.September.2006 Vurderer å kjøpe fiskeskøyte og lage bo-båt av den, men alle advarer. Noen som har positive erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 19.September.2006 Link til dette innlegget Svart 19.September.2006 her har vi ihvertfall noen som har bygd om ei gammal skute.. http://www.batborsen.no/index.php?page=vis...D=87&from=0 Naboene mine her på Herbern. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 20.September.2006 Link til dette innlegget Svart 20.September.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret fra Hytte på sjøen til Kjøpe fiskeskøyte å lage bo-båt av den? Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om, for mer informasjon se dette innlegget samt Etikette. Sitér dette innlegget Link to post
Alvito Svart 20.September.2006 Link til dette innlegget Svart 20.September.2006 Hvorfor bygge selv, det ligger "et hav" av dem allerede på finn, billig... f. eks . denne... Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Bør ikke moderator konferere med norsklæreren sin igjen kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Denne moderatoren prøver ved tittelendringer bare å klippe en bit av teksten fra trådstarterens eget innlegg for å bruke den som ny tittel. Jeg pleier ikke å rette skrivefeil i andres innlegg. (Men i dette tilfelle gjorde jeg nå det) Jeg/vi retter imidlertid skrive-/stavefeil dersom de ødelegger for den automatiske forhåndssorteringen av emnetittlene til emneoversikten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.