Emmer Startet 19.September.2006 Link til dette innlegget Startet 19.September.2006 Hallo! Er det noen som vet om det er mulig for to personer, ca.180 cm, å natte over i forpiggen på en Uttern D55? Blir dette trangt, kort? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 19.September.2006 Link til dette innlegget Svart 19.September.2006 Har en kollega som har denne båten. Blir litt trangt ifølge han. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.September.2006 Link til dette innlegget Svart 19.September.2006 Vi har hatt en slik båt et par sesonger. Vi kalte rommet under dekke for spyrommet. Ungene la seg her av og til under gange og det tok ikke lang tid før de spydde da. Poenget er at det rommet under dekk er usedvanlig trangt og intimt. Ikke mye luft der gitt. Av Uttern 55 variantene ville nok jeg i dag ha valgt en T55 i stedet for en D55. D55 er en kjekk båt synes jeg. Uttern kvaliteten er kanskje ikke den høyeste og båten er litt flat i bunnen, men til å være en 5,5 meter lang båt med et litt stort baugspyd er det en fin båt. Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 19.September.2006 Link til dette innlegget Svart 19.September.2006 Har hatt sånn båt i 5 år, og overnattet ennatt i ny og ne, gikk for meg og min fru, jeg er 185 og lå med døra oppe, hun 165. Men god plass er det ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.