Syvert Startet 9.Oktober.2003 Link til dette innlegget Startet 9.Oktober.2003 Hei Baatplassvenner! I tilfelle noen av dere skulle etterlyse synspunkter fra meg på saker og ting, så informerer jeg herved om at jeg reiser på ferie og er tilbake på nettet først 26.10. Hilsen Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Batdilla Svart 9.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2003 ...jeg reiser på ferie og er tilbake på nettet først 26.10.Ut å bruke Storebro'n litt? Ha en riktig fin ferie! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 9.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2003 Ha en riktig god velfortjent ferie Jan! Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 9.Oktober.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2003 Ut å bruke Storebro'n litt? Ha en riktig fin ferie! Hei Batdilla Jeg sier som Ole Brumm: Ja takk, begge deler! Det blir tur med M/Y "SKIBET" (det blir nok navnet på Storebro'n med i øyet) i helgen. Deretter en uke i Spania og så forhåpentligvis en ny tur med "SKIBET"! Ta godt vare på båtlivet mens jeg er borte! Hilsen Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.