villy Startet 20.September.2006 Del på Facebook Startet 20.September.2006 Er det noen som har montert baugpropell på en NB 840. Har selv en 1990 modell som jeg vurderer å installere propell på. Lurer på hvordan man kommer til innvendig i båten og eventuelt hvor mye som må skjæres vekk i innvendig dørk. Håper noen har erfaringer med dette og kan komme med noen tips og råd. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 20.September.2006 Del på Facebook Svart 20.September.2006 Hei. Her kan være hjelpe deg ? https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=22132 At-le Sitér dette innlegget Link to post
Havbris Svart 20.September.2006 Del på Facebook Svart 20.September.2006 Hos meg er det skåret hull i veggen opp til det forrerste dørk-nivået, og det er ikke hull i dørken. Hullet kan jeg tenke meg er ca 25cm høyt og ca 35cm bredt, men hele veggen er dekket med plate etterpå for å skjule hullet. Sitér dette innlegget Link to post
nb840 Svart 20.September.2006 Del på Facebook Svart 20.September.2006 løsne alle skruene rundt bordet ditt.ta det av og du har plass nok til å komme til innenfra. Sitér dette innlegget Link to post
villy Svart 20.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2006 Hos meg er det skåret hull i veggen opp til det forrerste dørk-nivået, og det er ikke hull i dørken. Hullet kan jeg tenke meg er ca 25cm høyt og ca 35cm bredt, men hele veggen er dekket med plate etterpå for å skjule hullet. Hvordan kom du til for å støpe når du brukte denne metoden? Sitér dette innlegget Link to post
villy Svart 20.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2006 løsne alle skruene rundt bordet ditt.ta det av og du har plass nok til å komme til innenfra. Skjønner ikke helt hva du mener her. Kan du forklare litt mer beskrivende? Sitér dette innlegget Link to post
Havbris Svart 20.September.2006 Del på Facebook Svart 20.September.2006 Hvordan kom du til for å støpe når du brukte denne metoden? Nå var det ikke jeg som gjorde innstallasjonen, den fulgte med båten. Men tilkomsten til å støpe burde være grei vil jeg tro? Tilkomsten skjer her litt lavere ovenfra og aktenfra, istedenfor rett ovenfra hvis hullet var i dørken rett over baugpropellen. Veggen med hull for tilkomst gjennom er 30-40cm aktenfor der baugpropellen er innstallert. Sitér dette innlegget Link to post
isbjorn Svart 22.September.2006 Del på Facebook Svart 22.September.2006 på min er det tatt hull i dørk rett under borfotfeste ca 30x30cm, etterpå er det laget en fin ramme på stykket som ble sagd ut som igjenn er skrudd rundt tett med skruer. ser jo ikke nå till det siden det ligger teppe oppå den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.