Nautic Startet 9.Oktober.2003 Link til dette innlegget Startet 9.Oktober.2003 Jeg skal skaffe meg en ankervinsj iløpet av høstvinteren. Men vilken er å anbefale. De jeg vet om er Engbo vinsjen som vistnok har en metallbit i enden av ankertau som indkerer når ankeret er oppe. Svikter denne så ligger vel badeplattformen tynt an. Lambergseter skal være en slurevinsj. Så har vi Maritim som averterer en til litt under 7000. Duger denne? Båten er en Scand Nautic, 2500 kg. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 9.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2003 Under "Kategorier" finner du det meste av meninger om vinsj, se https://baatplassen.no/i/kategorier.php#5164 Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
JRK Svart 10.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2003 Hei Om du er redd for badeplattformen, så lag et stag fra ankerrullen og opp til winchen. Har selv gjort dette og det fungerer perfekt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.