Hebbe Svart 26.September.2006 Link til dette innlegget Svart 26.September.2006 Spørsmål til Hebbe: Hva gjorde du med fyren ute på Toten? Jeg kjøpte bilen med overhalt girkasse fra en bilforhandler på Gjøvik, og da kassa rasete etter 1 mnd. måtte de ta denne reperasjonen på sin kappe. Hva de gjorde ovenfor dette verkstedet vet jeg ikke noe om. Jeg vet bare at bilforhandleren skulle gå på dette verkstedet for å få refundert penger. On dette faktisk skjedde vet jeg ikke noe om, dette skjedde våren 2000 så det begynner å bli lenge siden. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
tom-ass Svart 26.September.2006 Link til dette innlegget Svart 26.September.2006 Hva er firmanavnet på dette fantastiske verkstedet? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Slagskibet Svart 27.September.2006 Link til dette innlegget Svart 27.September.2006 Var engang å så på en daycruiser med nyoverhalt motor. Nyoverhalt var nye plugger og filter pluss at selger hadde sett etter at drevet var montert på båten. Korteste sjekken av et kjøpsobjekt jeg noen gang har hatt,ca 3 minutter. Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 27.September.2006 Link til dette innlegget Svart 27.September.2006 Tråd starter, du bør legge ut info om dette firmaet i tråden: Firma jeg har DÅRLIG erfaring med. Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 27.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2006 Jeg skal legge ut infoen i tråden firma jeg har dårlig erfaring med. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.September.2006 Link til dette innlegget Svart 27.September.2006 Les innlegget først i den tråden før du legger det ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.