asunde Startet 24.September.2006 Del på Facebook Startet 24.September.2006 Er det noen som har prøvd å farge kalesje? Fargen på kalesjen er blitt meget lys så jeg ønsker om mulig å mørkne /friske opp fargene. Er det noen som har prøvd det? Arild Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 24.September.2006 Del på Facebook Svart 24.September.2006 Capella selger impregnering med farge i. Hvis du har en lys kalesje så selger de en impregnering med fargenavn "grå" som gjør kalesjen mørkere. Utfordringen er å få det gjevnt fordelt slik at det ikke blir skjoldete. Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 24.September.2006 Del på Facebook Svart 24.September.2006 Hei asunde:Jeg fikk et råd en gang av en salmaker at en ikke måtte finne på å farge eller bruke impregnering med farge da dette vill resultere i at kalesjen ble stiv. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 24.September.2006 Del på Facebook Svart 24.September.2006 Hei jeg har liggende 3 flasker med rød kallesje farge som jeg aldri brukte... noen som trenger det... porto samt en 50,- lapp for stasen? Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 24.September.2006 Del på Facebook Svart 24.September.2006 Hei Sabeltann! Har sendt deg en IM. mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
kes Svart 24.September.2006 Del på Facebook Svart 24.September.2006 Ikke bruk Alcapella impregning med farge! Av egen erfaring vet jeg at kalesjen blir skjoldet og stiv som flatbrød. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 25.September.2006 Del på Facebook Svart 25.September.2006 Støtter KES her. Har samme erfaring. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.