Ingar Svart 14.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2003 Ja smør det inn.... Nåja, som jeg skrev en gang har jeg skrapt is om morgenen i Phoenix... Og den varmen er like uutholdelig som kulda her. Men for all del, Arizona er en fantastisk plass. Sitér dette innlegget Link to post
Leifen Svart 14.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2003 Halloen folkens !! " Sesongslutt " ?????????!!!!!!!!!! Ka e d ?? Her på mine kanter e sjøen storsett flytande heila året. Ingenting så hette " sesongslutt " her nei, båtar SKA verr på sjøen, å di ska brukast !! Min siste tur i fjor var 2 søndag i advent , - 6 grader ute +28 grader inne i båten HERLIG !! Ska faktisk på tur ei heile veka i november, mangler ingenting ombord deilig med litt frisk vind og sjøsprøyt .Det blir nåken hondre timars gange i året ja ! Lykke te med vinter opplaget folkens , eg gir meg ikkje !!! mvh Leifen Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 15.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2003 Så lenge ikke isen stopper meg så er det ikke slutt på noe som helst Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.