index Startet 24.September.2006 Del på Facebook Startet 24.September.2006 Jeg har en 6hk Johnson fra midt på åttitallet en gang, som har litt startvansker. Tenkte derfor å skifte plugger på den, men da det nå står to forskjellige plugger der fra før (samme merke, men forskjellig nummer) så er jeg litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Noen som vet?? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Espen C Svart 24.September.2006 Del på Facebook Svart 24.September.2006 Du bør nok skrive ned betegnelsen på din motor og ta den med når du skal handle plugger, de fleste har kataloger som de da finner ut hvilken type plugger du skal ha. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2006 Det finnes vel ikke manualer til slike motorer på nettet? Hadde vært greit å bli litt bedre kjent med den... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Droll Svart 24.September.2006 Del på Facebook Svart 24.September.2006 Det finnes vel ikke manualer til slike motorer på nettet? Hadde vært greit å bli litt bedre kjent med den... Ligger link til en online delekatalog fo Johnson/Evinrude i dokumentarkivet Sjekket en 1985 Johnson 6 hk, skulle ha Champion L77J4 eller QL77J4 eller L78V . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
yevensen Svart 24.September.2006 Del på Facebook Svart 24.September.2006 NGK: 6.0 hp (2-takt) 1977-1997 BR6HS http://www.ngk.se/templates/ngkVehicle.aspx?id=111 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2006 Supert! Greit med alt man slipper å kjøpe i båtbutikker. Pleier å være billigere andre steder... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.