jensemann2 Startet 25.September.2006 Link til dette innlegget Startet 25.September.2006 Vannsekken på 100 liter(baugtank) som jeg kjøpte for 6 mnd siden lekker nå rundt avtappningsstussen. Nå er jeg lei av disse )"#&(&¤!! vannsekkene. Andre gangen jeg skifter den ut for dyre dommer. Noen tips? Billige plasttanker? Finnes det? Eller må jeg ut med flere 1000 kroner? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.September.2006 Link til dette innlegget Svart 25.September.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret fra vanntank til Vannsekk i baugen lekker, rimelige alternativer? Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om, for mer informasjon, se dette innlegget samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.September.2006 Link til dette innlegget Svart 25.September.2006 Det første du gjør er vel å be om en ny vannsekk på garantien? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
goggen Svart 25.September.2006 Link til dette innlegget Svart 25.September.2006 Det som ofte er problemet med disse sekkene er at de plasseres slik at de får belastning på stussene. Det er veldig viktig at de blir liggende med såpass mye slakk på slangene at de uansett vær og bevegelse ikke blir hengende i stussen. Det blir jo raskt endel bevegelse i selve sekken og det vil være store krefter i sving som "napper i stussen". Unngår du det vil disse kunne være greie alternativer. Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
arnulfs Svart 25.September.2006 Link til dette innlegget Svart 25.September.2006 Hvor får man tak i disse sekkene? Jeg har motsatt problem...får ikke vanntanken tett, og tenker å montere inn en vannsekk i tanken. Det må vel gjøre susen? Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 25.September.2006 Link til dette innlegget Svart 25.September.2006 Se F.eks her http://batbua.no/index.php?option=com_virt...;limitstart=180 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.