EazyChips Startet 25.September.2006 Link til dette innlegget Startet 25.September.2006 Har en Marna C model 6-8hk fra 1939 som jeg gjerne skulle hatt installert en starter på (ikke dynastart) noen som har noe linker til div sider eller anbefallinger av merke.Hvor mye ligger disse på i pris (ink all tilbehør) Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 26.September.2006 Link til dette innlegget Svart 26.September.2006 Har du startkrans på svinghjulet? Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 26.September.2006 Link til dette innlegget Svart 26.September.2006 En telefon til MARNA kan gjøre susen! Sitér dette innlegget Link to post
EazyChips Svart 26.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2006 Mener at det ikke er noe reim eller lignende på svinghjulet,helt "reint". Har sent mail til Marna. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 26.September.2006 Link til dette innlegget Svart 26.September.2006 Skal du ha tradisjonell startmotor så må du ha svinghjul med "tannhjul" Går du for dynastart er det OK med reimer rett på svinghjul uten spor for reimer. Sitér dette innlegget Link to post
EazyChips Svart 26.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2006 Trenger egentlig bare en starter. Siden jeg ikke har reim så er det jo mest sannsynelig tannhjul vil jeg tro,så da mener du det går greit? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 26.September.2006 Link til dette innlegget Svart 26.September.2006 Har egentlig lite tro på at der er tannkrans for startmotor på en 39-modell Marna. Det er dog fullt mulig å ta av svinghjulet og få maskinert dette. Spørs litt hva du er villig til å betale for elektrisk start. Er en slik motor i orden så er den veldig lett å starte med sveiv. Sitér dette innlegget Link to post
EazyChips Svart 26.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2006 fikk svar fra Maritim.no om at motoren var for gammel til å sette på en starter,men de kunne få satt på en dynastarter. Kunne tenkt med å hatt en starter,men er ikke innteresert i å legge så masse penger i det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.