Winrace12 Startet 26.September.2006 Del på Facebook Startet 26.September.2006 Dette må jo være sinnsykt rimelig for en ny honda 10 hk! http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=5&tot=78 Hvis man skal kjøpe seg honda, så benytt sjangsen! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.September.2006 Del på Facebook Svart 26.September.2006 2004 modell står det i annonsen Sitér dette innlegget Link to post
Winrace12 Svart 26.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2006 Motorene er nok overliggere som de ikke har solgt tidligere, Men prisen er det nok ikke mye å si på! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 26.September.2006 Del på Facebook Svart 26.September.2006 Kjøpte 8 HK Tohatsu fra de iår, overligger fra 2005. Ingen fare, det er ett godt kjøp. Det har vel ikke skjedd så mye på fronten. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
skibsplast ohoi Svart 27.September.2006 Del på Facebook Svart 27.September.2006 Sikkert et dumt spørsmål, men har det egentlig noen betydning om det er en overligger, når eneste forskjellen er motornummeret. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Mouche Svart 27.September.2006 Del på Facebook Svart 27.September.2006 Spiller rolle for verdien hvis/når den skal selges igjen som brukt. I hvilken grad, og hvor mye, er vel vanskelig å fastslå med sikkerhet? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
rago63 Svart 27.September.2006 Del på Facebook Svart 27.September.2006 (redigert) Joda, er enig i dette, men inngangsbiletten er veldig hyggelig og disse motorene er sikkert ikke vanskelige å få solgt brukt.. Edit; -Og garantien gjelder fra da du bærer motoren ut av butikken.... Redigert 27.September.2006 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
bolla Svart 27.September.2006 Del på Facebook Svart 27.September.2006 dessuten er jo alle motorer mange år nyere ved salg senere... Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 27.September.2006 Del på Facebook Svart 27.September.2006 Om jeg kjøpte en bruktbåt, la oss si en 2004 mod med en motor som var en 2002 modell, men første gang brukt 2004, tror jeg ikke det ville påvirke med stort, i negativ retning. Og sparer jeg feks 20% på motor, ved at den er en overligger, vil jeg jo mere å gå på ved eventuelt videresalg. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Trond C Svart 27.September.2006 Del på Facebook Svart 27.September.2006 Det er i alle fall greiest når selger opplyser at motoren har ligget på lager noen år......... Kjøpte i 1997 en ny Honda 30 Hk til listepris. Oppdaget etter et par år at den var produsert i 1995. Samme motor som '97 modell tror jeg og i dag spiller det liten rolle for verdien, motoren går som en stille kule ( om enn ikke akselerasjonsmessig) men kjøpere har grunn til å forvente opplysning om slikt, så kan man velge om man vil vente på en ny fra Japan eller ta den som er på lager. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 27.September.2006 Del på Facebook Svart 27.September.2006 Ikke bare grunn til å forvente slike opplysninger, men krav. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.