motorbåd Startet 28.September.2006 Link til dette innlegget Startet 28.September.2006 Har andre end jeg oplevet at vinkelfyrene viser en forkert farve i sektorerne, når man anvender kombinationen " Animate lights " og " Heading up"? Mange hilsener Michael Danmark Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 28.September.2006 Link til dette innlegget Svart 28.September.2006 Jeg bruker aldri heading up eller animate light men når jeg nå sjekket det så ser jeg at du har rett. Der kan være tilfeller av at feil farge vises. Har rapportert det til DigiBoat. Legger ut svar her så fort jeg får tilbakemelding. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
snorken Svart 28.September.2006 Link til dette innlegget Svart 28.September.2006 vinkelfyr??????? Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 28.September.2006 Link til dette innlegget Svart 28.September.2006 vinkelfyr??????? Tidligere påkjørte staker Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
motorbåd Svart 28.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2006 Undskyld mit danske sprog. Lad mig forklare at et vinkelfyr er et fyr som skifter farve efter den pejling som du betragter fyret fra. Hilsen Michael Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 28.September.2006 Link til dette innlegget Svart 28.September.2006 Tilbakemelding fra Digiboat: Feilen er lokalisert til C-Maps bibliotek og er rapportert til C-Map. Erfaringsmessig tar det tid før C-Map får "snudd seg rundt"... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.