Jump to content

Båtvoks biltema

Geirh

Recommended Posts

Joda, båtcleaneren har jeg brukt i flere år og den funker fint. Bruker den med litt vann - enklere å få ren da. Båtvoksen fra Biltema er enkel å bruke og holder greit. Det er en ren voks, og det må være helt rent før du tar den på.

Selvsagt holder den ikke like godt som hardvoks, men jeg synes det er enklere å ta båten to ganger i sesongen framfor slitet med hardvoks. Bruker mindre tid på å bruke båtcleaner og båtvoks fra Biltema to ganger om året en en runde med hardvoks, fant jeg ut. Og båten ser iallefall ikke midnre blank ut.

Forsøkte båtvoksen (36-2116) i dag på jolla.

Utrolig tynn/tyntflytende.

Lett påføring, lett avtørking/polering.

Alt i alt enkelt produkt, men at det holder så veldig lenge? Tja, det skal bli spennende å se......

Det står på baksiden at "om man gjør det riktig, vil poleringen vare i 5-6 måneder".

Kostet rundt femtilappen. Billig......

Ta deg tid til å behandle båten to ganger med den tyntflytende voksen fra Biltema, da holder det fint en hel sesong. Det er mye enklere å gå over båten to ganger med denne voksen enn en gang med en tradisjonell voks.

Har prøvd både voksen og cleaneren fra Biltema, begge er etter min mening gode produkter som ikke står tilbake for produkter som koster tre ganger så mye.

Redigert av Chrian (see edit history)

MVH Chrian

hei geirh.

jeg har brukt mye polish/wax fra biltema de er like gode som alt annet,men når du skal ha en blank å fin overflate må du bruke polish med rens for å få vekk oksideringen deretter har jeg brukt sonax hardvoks som er utrolig lett å påføre og ta av igjen.den er kåret til sveriges beste de siste 5 årene,jeg bruker den både på bilen som på båten.

sonax produkter får du kjøpt hos autoutstyr i drammen ligger på gulskogen(syretårnet)

mulig det er autoutstyr i ditt distrikt.selges også bilextra/bilutstyr as drammen ,ligger rett over statoil v/rundtom,mener jeg så den hos mekonomen også det er en rød metall bok,men pass på flere bokser er like så den heter sonax hardvoks lykke til på jakten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...