steinara Startet 28.September.2006 Link til dette innlegget Startet 28.September.2006 Er det noen som har erfaringer med denne ?ser at den leveres som halvfabrikat ? med fast aksel ! Er denne bäten lett for motor ?Häper pä noen svar da valget stär mellom denne og even brukt bät i samme prisklasse ( ca 1 mil ) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.September.2006 Link til dette innlegget Svart 28.September.2006 Hei Steinara og velkommen til Baatplassen Båtmagasinet har de siste 3-4 numrene hatt en serie gående om et slikt selvbyggerprosjekt. Veldig fine artikler med masse informasjon synes jeg. Den båten som bygges der er en flybridgebåt med fast aksel Om du bruker forumets søkefunksjon nederst på siden og søker på Laguna får du også opp en hel del interessant informasjon Sitér dette innlegget Link to post
Laguna Svart 28.September.2006 Link til dette innlegget Svart 28.September.2006 Hei Har nettopp bygd en Laguna 1180FB. Båten er lettdreven, har selv innstallasjon med 1X D6-350 med DPH drev. Min båt veier ca 6.5 Tonn og gjør 34 Knop. Liten erfaring med båten i sjøgang osv, da jeg kun hadde den på vannet i ca. 1 mnd før vinteropplag. Med fast aksel/ 370 Hk har jeg hørt at båten gjør ca 30 Knop. Sitér dette innlegget Link to post
pauc Svart 1.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2006 Vi har akkurat bygd en slik med dobbel Mercruiser innstallasjon. Har mange erfaringer. De fleste gode. Vår båt gjør over 40 knop. Skroget tåler høyere fart. Mindre motor enn D6 350 bør du etter min mening ikke satse på. Send gjerne en IM hvis du lurer på noe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.