Viksund Bravo Svart 23.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2006 (redigert) Joda Krisida Magni, det er nok mye i det du skriver. Selv er jeg i den situasjonen at jeg SKAL ha ny båt, men har ikke bestemt meg helt for type ennå. Dessuten har jeg jo en båt nå som jeg ikke vil selge før jeg har kjøpt ny, så jeg stresser ikke unødvendig, men tar meg god tid i prosessen. Mener det er lurt å prøve med ønskes kjøpt annonse, og har kjøpt andre kostbare ting på samme måten. Responsen har vært ok etter hvert, har vært nær ved å slå til på et par, men det har vært ting jeg ikke liker og har valgt å vente. Annonsen er selvfølgelig bare et supplement til å studere alle "til salgs" annonsene, jeg forventer jo ikke at "alle" skal svare på annonsen min. Skulle ønske jeg hadde en helt spesiell båt jeg var på utkikk etter, men det er ganske mange typer jeg kunne hatt, selvfølgelig til rett pris- ikke nødvendigvis en rimelig pris. Redigert 23.Oktober.2006 av Nor-dan (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Taucher Svart 23.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2006 hei, vi har en Nordan(Summer) Family tilsalgs, den har litt småpell som godt kan fikses på, det står med 85 hk Volvo i den, husker ikke navnet på den nå,men den kan "trimmes" til 125(?) ved å ettermontere intercooler og turbo, båten er godt holdt,kjøpt som halvfabrikata i 1986, båten båtens 3 eier var snekker og han fikset på endel, men alt er der det sakl være...båten er til salgs for 315.000 Mvh Selleri Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 23.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2006 Takk for svar, Selleri. Jeg ønsker en lukket båt med bakvegg, det er et "must" på neste båt :-) mvh Christian Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
nimbuster Svart 23.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2006 Tror ikke du trenger å bekymre deg for at bruktbåtprisene skal synke...i hvert fall ikke båter i den størrelsen du jakter på. De bruker så lite drivstoff likevel, at det ikke gjør nevneverdig utslag på drfitsutgiftene i løpet av 1 sesong. Finn deg ut et par båtmodeller du liker, dra og se på dem.....vil tro det ikke er såå mange typer å velge. I så tilfelle er du jo svært så fleksibel i forhold til båtvalg, og ikke har noen favoritter. Slå til dersom du finner en du liker godt.......hvis ikke blir den du ville ha solgt. Husk: De mest populære båtene blir relatvit raskt solgt til en forholdsvis høy pris, mens de som ikke er så populære ligger lavere i pris og er mer tungsolgte. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 23.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2006 (redigert) Du har en Tresfjord Ultra 330 i Bergen annonsert på Auto DB. 1987 Mod. med en 1998 mod. 230 HK motor. http://www.autodb.no/cgi-bin/boat/detail.pl?nr=1255707 Hadde ikke bilde på seg, men båten er jo flott, og selger har e-post så bilder kan sikkert mailes kjapt, om den ikke er solgt. Redigert 23.Oktober.2006 av vikers (see edit history) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Viksund Bravo Svart 23.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2006 Takk for tipset, mail er sendt Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Taucher Svart 23.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2006 ååå, så ikke det ...da kan jeg anbefale Mørebas\jet 30,de koster nok ofte litt mer, men du får den under 500.000 også, kommer an på standen... Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 19.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Er det noen som kjenner disse båtene? Link til båten Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
olpi Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 (redigert) Er det noen som kjenner disse båtene? Link til båten Nei, men da hadde jeg heller lagt til og kjøpt f.eks DENNE som ser meget velholdt ut. Redigert 19.November.2006 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 19.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Ja, Viknes er flotte båter! Lurer på hvorfor franskmannen er så mye billigere?? Kjenner ikke fabrikatet, men synes løsningene virket ok. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Mr. Import Svart 20.November.2006 Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 Franskbåten virket meget bra, hvorfor kjøpe en 85 model for 550 000 som ser ut som er laget på 60 tallett. overpriset norske båter med motorer som er klar for skroting. for 500 000 får du en 30 fots Bayliner fra 95 med ny Diesel . Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 20.November.2006 Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 (redigert) Synes Viknesen så bra ut jeg. Omfattende el pakke. Redigert 20.November.2006 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SRC31 Svart 20.November.2006 Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 Syntes jo dette er en fantastisk båt da!(Litt farget av egen båt)Storebro Litt gammel men klassisk og solid, gode fartsresurser! Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 20.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 Syntes jo dette er en fantastisk båt da!(Litt farget av egen båt)StorebroLitt gammel men klassisk og solid, gode fartsresurser! Flott skute, men blir aldri fortrolig med 2 motorer Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Viksund Bravo Svart 20.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2006 Franskbåten virket meget bra, hvorfor kjøpe en 85 model for 550 000 som ser ut som er laget på 60 tallett. overpriset norske båter med motorer som er klar for skroting. Hadde den vært nærmere skulle jeg iallefall tatt en nærmere titt på den. Har aldri hørt om fabrikatet, kan det finnes en test av den?? har ikke funnet noe på nettet Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Nor_west Svart 22.November.2006 Link til dette innlegget Svart 22.November.2006 (redigert) Nor- Dan/Sira det ligger et flott eksemplar av Kragerø 32 på Sætre,som er til salgs.Den båten er virkelig i topp stand. Redigert 22.November.2006 av Nor_west (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.