Guest mermaid Startet 13.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2003 Heisann! Jeg er en jente fra Bergen som er veldig glad i seiling, og haaper aa seile en sommer langs kysten av Norge. Jeg har kanskje en Collombi til disposisjon. Jeg skulle veldig gjerne faatt litt raad og tips om hvorvidt dette er en baat aa satse paa, og om generelle seiltips for en slik reise. Jeg har ikke seilt saa mye tidligere. Hvis det finnes noen med litt kunnskap og mye baatglede her i Bergen, hadde det kanskje vaert mulig aa treffes? Jeg savner dessuten et positivt mannskap til drommeturen min, er det noen med liknende planer? Finnes det noe lokale miljoer, som ikke er enten en sossete seilforening eller rolpete studentforening? Jeg er ny i gamet og vil gjerne ha innspill:) Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 13.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 Hei! Er det en columbie du tenker på? Jeg har en columbie 66 om det var den modellen du mente. Den er på 22 fot. Tror de laget større båter også. Har sendt deg en melding (IM) siden du er fra Bergen! Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 13.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 Hei og velkommen Kan dessverre ikke hjelpe med spørsmålet ditt, men ville ønske deg velkommen til forumet. Hyggelig at en jente har funnet vegen hit.. Hilsen Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.