Guest gebe Startet 14.Oktober.2003 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2003 Hei der ute !! Er det noen som kan hjelpe med en ny topp til en Volvo TAMD 40 B??? Den jeg har er sprukket mellom ventilene. Sitér dette innlegget Link to post
Svein H Svart 14.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2003 Hei, Tror nok du må belage deg på å kjøpe ny topp. Regner ikke med at det er så mye annet enn toppen som gjør at folk bytter ut disse motorene, derfor tror jeg ikke noen har dette. (Du kan jo være heldig !!) Sjekk priser på ny topp hos Volvo lastebiler, Økonomideler, Volvo Penta eller kanskje hos www.Drevia.se Denne koster noen kroner...!!! Hvordan skjedde skaden ? Ble den for varm, eller har dette kommet luskende ? Svein Sitér dette innlegget Svein H Link to post
TwinCab Svart 14.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2003 Følgende annonse ligger på TV2 Torget. Det er nok gått en del tid siden den ble lagt inn, men kan dette passe VOLVO PENTA TOPP TIL TMD40 / TAMD40, GÅTT CA 1500T. TLF 951 81 094 Fabrikat VOLVO Modell PENTA Innlagt 24.09.2003 Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 14.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2003 Hva med reparasjon? Ventilseter kan fornyes, sprekker kan sveises. Jeg ville ha forhørt meg med bla. Metalock. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.