Hydrox Startet 30.September.2006 Link til dette innlegget Startet 30.September.2006 Har en Garmin 2010 kartplotter med sort hvit skjerm. Noen som vet om det er mulig å bytte skjermen i den slik at jeg får farger..?? Regner med det kansje koster skjorten og ikke lønner seg. Garmin 2010 er med sort hvit og den heter 2010C med fargeskjerm.. Sitér dette innlegget Link to post
hermansen Svart 30.September.2006 Link til dette innlegget Svart 30.September.2006 Det er ikke mulig. I teorien kan du bytte skjerm på enheten, men måten enheten er laget på (krav til at den er vanntett, etc) gjør det umulig. I tillegg vet jeg ikke om grafikkprosessor som står i 2010 klarer farger eller om den bare er laget for gråtoner. Dette er riktignok en programmeringssak, men dersom Garmin ikke tilbyr det .... Og dersom det var mulig ville det nok kostet skjorta. Du må nok gjøre som meg. kjøpe ny. Øystein Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 30.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2006 Hva kan jeg eventuellt selge denne plotteren for da..?? Hvis det over hodet er noen som vil kjøpe en kartplotter uten fargeskjerm i dag da...*hmmmmm* Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 30.September.2006 Link til dette innlegget Svart 30.September.2006 Hva kan jeg eventuellt selge denne plotteren for da..?? Hvis det over hodet er noen som vil kjøpe en kartplotter uten fargeskjerm i dag da...*hmmmmm* Da har du vel ikke kart for Østfold til denne eller? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.September.2006 Link til dette innlegget Svart 30.September.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret fra Garmin kartplotter til Montere fargeskjerm i Garmin 2010 med s/h skjerm? Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om, for mer informasjon, se dette innlegget samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 30.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2006 Da har du vel ikke kart for Østfold til denne eller? Kartplotteren fulgte med båten når jeg kjøpte den, har ikke kart i det hele tatt til den. Har ikke kjøpt kart i og med at jeg kansje vil kjøpe meg ny. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.