Muhammed Startet 1.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2006 Noen har Vært nede i fjæra og stjålet gummibåten min med en 20 hk mariner. Båten lå på Justvik (Jærnes gård) Kristiansand. Båten er av merket Zephyr, sort og er 16 fot. Det er ikke mange av disse, så vist noen ser, har sett noe som kan ligne på en slik ta kontakt på im. Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 1.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2006 Føler med deg, min ble stjålet for en måned siden. Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 12.November.2006 Link til dette innlegget Svart 12.November.2006 Var å hentet jentungen i Dalsveien ved Justvik ( Kristiansand ). Da dette synet kom inn i øyekroken, brå bremset gikk ut å kikket på gummibåten som lå der. Jaggu meg var det ikke den savnede båten. Men motoren var vekk, det var synd. Hvis noen vet om noen som plutselig har fått seg en 20 hk Mariner ( ca 1985 mod ) i dette området kan si i fra til Dospen på IM. Båten er flyttet ca 1000m fra der den ble stjålet . Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 12.November.2006 Link til dette innlegget Svart 12.November.2006 Det var et trist syn, men den lar seg vel reparere igjen, motoren var vel ikke noe annet enn en moring uansett, eller hva Wicma? Dospen er vel litt fornøyd. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Wicma Svart 12.November.2006 Link til dette innlegget Svart 12.November.2006 Moring Den sveiv jo. Båten er det bare å blåse opp. Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 12.November.2006 Link til dette innlegget Svart 12.November.2006 Sveiv og sveiv... Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.