maanestraale Startet 1.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2006 Hei, Månestråle er for tiden til slags, Finn (med tungt hjerte faktisk, denne båten blir ikke lett å kvitte seg med ) I denne forbindelse er jeg blitt forespurt av en Nor Star elskende båtgal Tysker, jeg kjenner litt gjennom nettet og Nor Star. Om hvordan det er å selge til Tyskland! Vedkommende har altså en kompis som kunne tenke seg å kjøpe min! Noen som vet hvilke regler/avgifter som kommer inn i bildet? Moms, toll osv osv..... Mvh Månestråle Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
borre16610 Svart 1.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2006 (redigert) Som privatperson får ikke du eller kjøper ikke igjen Norsk HK avgift og MVA. Tysk kjøper må betale 16% MVA ved innførsel. Børre Redigert 1.Oktober.2006 av borre16610 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.