vinc79 Startet 2.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2006 Hei! Noen som vet om noen som selger transport pressening som kan passe på en Draco 2300 Tenker da på en som festes som en vanlig kalesje men uten å bruke kalesjestengene. Er dette noe som må måles og spesiallages eller finnes det noen som har ferdige mål/varianter? Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 2.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2006 Er det havnekalesje du tenker på? En sånn som du bare trekker over båten, uten å kunne sitte under. Sitér dette innlegget Link to post
vinc79 Svart 2.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2006 Kan sikkert brukes det å ja! Skal bruke den under transport på henger. Det blir litt mye vindfang i den orginale kalesjen ved høye hastigheter, og er lei av og tørke og vaske etter transport og dårlig vær... Er det samme framgansmåte på kjøp av dette som med vanlig kalesje? Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 2.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2006 Det vet jeg ikke. Har ikke kjøpt noe kalesje enda. kjøper nærmere høsten, så kan dessverre ikke svare på det. Men jeg skal kjøpe hos seilmaker iversen i bergen. De lagde til min bayliner i Helly hansen stoff. Du får vente på flere svar av andre her på forumet, i tillegg til at du søker rundt omkring på nett. men regner med at du får svar her på baatplassen. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 2.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2006 Stoffet på havnekalesje og vanlig kalesje er som regel det likt. Så fremgangsmåten kan være mye av det samme. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.