joda Startet 3.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2006 Har noen noen erfaring med denne type davit?Syntes den virker kjekk,enkel og grei http://www.boatdavits.co.uk/ Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 3.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2006 Daviter ???, var det en daviter med på videoen ?, så bare en lekker dame jeg Sitér dette innlegget Link to post
bwh Svart 3.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2006 Denne virket veldig grei. Greit å slippe å ta av motor når man står i jolla å gynger. Håper noen som har testet den kommer med innspill. Pris på herligheten ?? Sitér dette innlegget Ingen for stor eller for liten det er trivselen som bestemmer. Link to post
Jon-Kåre Svart 3.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2006 Ja fin dæ va ho Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Victora III Svart 3.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2006 Smart! (joda, jeg la faktisk merke til mer en dama ) Men de krever jo litt plass på badeplattformen og det kan se ut som du helst ikke bør ha noe annet der av hverken badestige, anker, ankertau, fenderholdere osv. Noen som vet om de forhandles i Norge, ev. pris?? Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 3.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2006 Kjenner ikke produktet, men reagerte på at dette var en video med stillbilder. Er ikke det litt uvanlig da? Hvorfor vises det ikke "live" hvor enkelt den er å få opp og ned? Ser ut som om hun kun trenger å bruke fingertuppene noe jeg betviler. Når hun i tillegg har andre fordeler å dra opp, så kan det bli tungt Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 3.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2006 Husker ikke navnet på dem, men det finnes noe lignende daviter som er er koblet til drevet(?). DE er kule de! Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.