kortvarig(båt)håpløs Startet 3.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2006 Noen som har noen tips om hvor jeg finner en slik. eller om noen som kan lage en.. eventuelt hva er priser på slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 3.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2006 Hei du. Du kan jo alltids høre hos seilmaker iversen i bergen. Hørte de lagde til min bayliner, og disse båttypene skal ikke være av de mest ulike. Ellers er det sikkert mange andre her på BP som har tips. såvidt jeg husker så kom det noen gode råd for ikke så lenge siden på en annen tråd. Stoffet er av helly hansen. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 4.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2006 Hei igjen. Helly hansen lager slike kalesjer. Trykk her for hjemmesiden. Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 5.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2006 www.letastopshop.com Meget gode priser og raske. Med frakt kan du få varene på 2,5 uker! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.