ptt Startet 4.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2006 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=2&tot=123 Syntes nå dette så litt kult ut , er det helium i pontongene må en tro Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 4.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2006 I Himmelen finst det ingen hekkbølger... Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 4.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2006 (redigert) Har lyst på.... Men 170k for en 12 fots RIB... Redigert 4.Oktober.2006 av Boywonder (see edit history) Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Ingar Svart 4.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2006 Kan slike brukes uten restriksjoner? Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 4.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2006 Hadde vært kul å hatt i davitere..... Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 4.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2006 Ingar, ja, der er restriksjoner. Er en egen forskrift, og diverse regler som må følges. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Tine IV Svart 4.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2006 Har en Zodiac her i by'n som stadig suser over havna , passe rått da men itno for meg . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.