Tine IV Startet 4.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2006 (redigert) Da starter jeg på neste feil i skuta ,litt flax egentlig at jeg merka det for det kan sikkert gå veldig galt vis den hadde stått å brent i dagevis ( pumpa er jo inne i varmeren ,på webasto'n står den utenfor ) . Har en AFT Volvo varmer 12 v 40 w , 4kw som lekker i pumpa .Ser ut som vær gang den pumper diesel så spruter det ut i motsatt side av der dieselslangen går inn på pumpa . Har fått låne meg en bok idag , litt dårlig bilder i den så har ikke funnet ut om det er o ring / pakkning i den pumpa som kan byttes , eller om det er andre som har vært borti det samme og veit hva jeg skal gjøre . Håper ikke jeg må kjøpe ny pumpe , har hørt noen skrekk priser på den lille saken der men må jo ha den iorden i vinter . Ellers blir det kalde turer utover vinteren . Håpa kansje noen her veit feilen , eller hva som må gjøres ? Hadde trenkt noen tips her før morgen dagen da , men ser ikke ut som det er noen som har vært borti samme problem , eller har forslag ? Tine II Redigert 4.Oktober.2006 av TINE II (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Tine IV Svart 5.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2006 Hadde trengt råd og tips her idag da , før jeg reiser ned i båten og ser hva jeg kan finne ut . Regner med at det går å skru ut pumpa , og da kansje jeg ser om den er til å pelle fraværandre sånn at jeg kan byte pakninger . Hadde jo vært et ønske det da , men ser jo det snart . Meldt sol og finvær idag så hadde tenkt å ta en tur utpå og slappe av litt , men her lyner og tordner det med åpen himmel .Merkelige værmeldinger for tia.- Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Nøtterøy Svart 5.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2006 Går jo an å kjøpe en slik en, om du ikke får fikset det snart da. Ikke er den så altfor dyr heller, og kjekt å ha en som kan flyttes litt rundt! Gassovn Butan flasker 3 timer pr flaske til 25 kroner er jo ikke så alt for ille heller da! Sitér dette innlegget Link to post
tnorderu Svart 5.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2006 Hei Jeg har en Volvo Flygplan 041 D med samme symptom. Fra Termomarin fikk jeg oppgitt at I.m.s. Sandefjord, Per Jørgen Varild, telefon 33466939 hadde tatt over service på VFA. Terje N. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.