Jump to content

Terrasse Gress under Madrassen i Båten

skage

Recommended Posts

Sliter med fukt under madrassene i båten, vi må lufte her etter hver natt. Nå vil jeg jo samtidig legge til at sengeaktiviteten er moderat (innslag snitt 2 x uka) :lol:

Men har noen god erfaring med disse knottegress teppene (tarrassegress) hjelper det eller bør det vurderes spesial underlag. Vi har forøvrig en ny B 39 C. Luftehullene under madrassene ser jo greie ut, store og mange. Men som sagt så blir det veldig fuktig.

Kom med erfaringer.

Jeg kommer til å skifte ute hele sengebunnen i vår B39C og gå over til spilet bunn av typen god gammeldags "planke sengebunn" fra Ikea av denne typen... og en god tilhørende overmadrass, litt for å øke komforten i senga og ikke minst for å redusere faren for fukt

Redigert av sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Tviler sterkt på at grunnmursplate har noe for seg. Den er spuns tett (det er jo det den er laget for) og knottene vil trenge seg langt inn i skumplasten og tetter dermed for luftekanalene.

Har nok mest tro på en vanlig sengebunn som er lektet litt opp, en cm eller to.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
Er virkelig fukt et så stort problem i Bavaria at dere må ha rabatter på fukthindrende tiltak?

Jeg har hørt at det er et problem, men så stort trodde jeg virkelig ikke det var!

I og med du ikke bruker smilies, så regner jeg med du mener det. :yesnod: .

Men faktisk er Bavaria eiere fornuftige eiere som bruker antallet til å oppnå bedre priser. Det

kalles økonomi. Men OK, håper du lærte litt. :wink:

Vi sees!

Bruk bed.-flex Skage, som Bavaria-klubb medlem får du bedre pris.

Jeg tror IKEA har tilsvarende produkt til en brøkdel av prisen som vi Bavaria klubb medlemmer

"fristes" med.

Samme leverandør gir Bavariaklubb medlemmer tilbud på Oceanfender produkter til en pris som ligger over det man kan kjøpe over disk.

Geir

Geir :seeya:     oviklogo2.jpg

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...