jat Startet 16.Oktober.2003 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2003 Er det noen som får sett båtliv på nettet nå? Jeg får kun meldingen; "Direktesendingen Båtliv 15.10.03 er ferdig." Fikk ikke sett det på TV i går. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 16.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2003 Hej JAT ! Jag har prövat både igår kveld o idag, men får veldi dålig kontakt med nrk-servern! får det ikke till att funka! (Kan bero på att jag för tillfellet sitter på jobb nere i Polen, taskig lina !) Förre uken såg jag programmet via internet på en bra uppkoppling i Göteborg, funkade alldeles utmärkt ! Nesten som 'riktig' TV ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 16.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2003 Sitat Er det noen som får sett båtliv på nettet nå? Jeg får kun meldingen; "Direktesendingen Båtliv 15.10.03 er ferdig." Samme her, de har vel ikke fått klargjort det for visning i "reprise" ennå? Mange rare folk i NRK vet du, jobbet der selv i 17 år! Nå, kl. 0947 funker det OK, men med noe treg overføring. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.