benq Startet 8.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2006 Hei til alle " baatplassen.no "medlemmer. Har en Rana 630 med 55 hk.Yanmar .lurer nå på hvor jeg kan sette prisen uten å "flå" eventuell kjøper.Har også kunnet tenkt meg å bytte med seilbåt i tilsvarende prisklasse.Håper på svar Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 8.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2006 er det rana 630 sjark? den er isåfall veldig kurant båt etter min mening. hvis du forlanger det du ga for den, og legger til litt for det du har installert i båten skulle du ikke være urimelig. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 8.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2006 Det ligger et par på www.finn.no en til 99000kr og en til 125000kr Sitér dette innlegget Link to post
sammy Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Hei til alle " baatplassen.no "medlemmer. Har en Rana 630 med 55 hk.Yanmar .lurer nå på hvor jeg kan sette prisen uten å "flå" eventuell kjøper.Har også kunnet tenkt meg å bytte med seilbåt i tilsvarende prisklasse.Håper på svar [/litt mer detaljer så er jeg innteresert. sammy Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 3.April.2013 Link til dette innlegget Svart 3.April.2013 Sjarkutgaven ble rost i høye skyer i BM i dag. Prisantydning på 200 båtpenger... Er den verd DET? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.