Suzuki Svart 10.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2006 hehe - ripssikker skroggjennomføring ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Sabeltann Svart 10.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2006 Som suzuki sa: du vil få mange svar.. Mitt svar er: Min krane røyk da den var 24 år gammel. Mørk kuling kveld, i fin skjorta da jeg hadde vært på jobb møte på kvelden. Skulle bare kjøre motor varm stengte ned...lukket og kranen, plutslig lå kranen i kjølen og vannet strømmet inn.... buhu.. men det gikk bra! Jeg ville skiftet etter 15år jeg om alt så fint ut.. Jeg har kjøpt mine hos rørlegger og det er bra med gods hvertfall.. Sitér dette innlegget Link to post
jo_no Svart 12.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2006 Jeg tipper de holder 22 år til uten problem bare man sørger for god kontakt til sink. Vil det si at en bør legge en elektrisk kontakt (kabel) mellom gjennomføringen og jord? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2006 Nei. Men mellom gjennomføringen og utvendig anode, derimot ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.