Jump to content

Blir HK avgift på motorer fjernet?

joda

Recommended Posts

Avgift fjernet?!?!?! Ukjent problemstilling :cryin: Tvert imot, Hk avgiften ble øket fra 136 til 140 kr i budsjettet om jeg ikke husker feil...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
Ingen avgift på HK i andre land enn Norge.Trodde den ble innført pga av miljøet.Nå blir det dobbel beskatning på motorer/diesel..For ett land.Håper dere viste hva dere gjorde når dere stemte fram denne regjeringen.

pøh, når det nærmer seg valg igjen snakker de bare om barnehageplasser, sykehus og "kjernefamilien" og skryter av alt de har utrettet og "dere" går på igjen.. som vanlig.

Redigert av The Scrutinizer (see edit history)

Og HK avgiften ble vel innført som en _midlertidig_ avgift i 1977(?) , og har flere ganger blitt lovt fjernet. Sist var det Høyre. De vant valget , men økte den i stedet for å fjerne den!

Høres vel kjent ut det også ja..?

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

pøh, når det nærmer seg valg igjen snakker de bare om barnehageplasser, sykehus og "kjernefamilien" og skryter av alt de har utrettet og "dere" går på igjen.. som vanlig.

Med andre ord så snakker de bare om alle de uvesentlige tingene? :wink:

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

jadda, som bjørnstjerne sa - om softdisken står meg bi - "en politiker, det er en du ikke kan stole på..."

fant ikke noen link til sitatet men andre som vel passer bra..:

En politiker er en person som er så tykkhudet at vedkommende kan holde seg oppreist selv om han mangler ryggrad.

Finn Gustavsen || Politikk

Men jeg besluttet å bli politiker.

Adolf Hitler || Politikk

Å være politiker er som å være fotballtrener. Du må være smart nok til å skjønne spillet og dum nok til å synes det er viktig.

Eugene Joseph McCarthy || Politikk

En politiker tenker på neste valg, en statsmann på neste generasjon.

Svensk ordtak || Politikk

Mange politikere er som babyer: De tror de kan få alt bare de skriker høyt nok.

Nancy Astor || Politikk | Baby

Mange politikere forveksler tospråklighet med tvetydighet.

Wolfgang Eschker || Politikk

Politikere snubler i dagens problemer og gårsdagens sitater.

Carlo Franchi || Politikk | Sitat | Problem

Alle politikere bør være takknemlige for at de blir feilsitert. Ellers ville som regel deres uttalelser ha vært for lite originale.

Gudmund Hernes || Politikk | Sitat

Man skal ikke forakte politikk, men man skal akte seg for politikere.

Dansk ordtak || Politikk

Politikere lyver aldri, unntatt når de må åpne munnen.

Dansk ordtak || Politikk

Politikere er mennesker som, når de ser lys i enden av tunnelen, beordrer mer tunnel.

John Quinton || Politikk

All rights reserved © Aunes Aperitiff

2001 - 2006

Men er det virkelig noen som har stemt på den sittende regjering fordi de mente at denne regjeringen ville stå som garantist for avgiftsfri diesel? Den, eller de, som mener det burde prompto vært fratatt stemmeretten! :wink:

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Avgift fjernet?!?!?! Ukjent problemstilling :cryin: Tvert imot, Hk avgiften ble øket fra 136 til 140 kr i budsjettet om jeg ikke husker feil...

Kanskje på tide med Willoch II? :lol:

Mener å huske Willoch-regjeringen fjernet årsavgiften på båt, men det er mulig hukommelsen spiller meg et puss nå.

Mener å huske Willoch-regjeringen fjernet årsavgiften på båt, men det er mulig hukommelsen spiller meg et puss nå.
Vet ikk om Willoch skal ha æren, men den direkte årsaken var at det kostet mer å kreve den inn enn detde fikk inn! :eek:

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Klart HK avgiften blir fjernet!!

Det blir når Julaften og Påskeaften er på samme dag og at vi har total solformørkelse ...samtidig!!

:lol::lol::lol::crazy:

Eller kanskje når en blond dame i slutten av 30-årene blir statsminister ? :cheers:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Hun tar vel byråkratene i ørene kjenner jeg henne rett :flag:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...