Birchwood 320 Startet 11.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2006 Er det vanskelig og eller mye arbeid å bygge om her??? Det er liten eller ingen kjøl på denne.. Finnes der spesifikke mål for utskjæring av hol til drevet tilgjengelig noen plass?? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
eysteind Svart 11.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2006 Mal til utskjering av drev følger med drevet når du kjøper dette nytt. Elles får du vel dette av forhandler... Eg har drev på min halco. Har selv den lille kjølen. Utfordringa er vel å få drevet i korrekt høygde i forhold til vannlinja... Her ser du hvordan det er montert på min båt med VP41 motor... (beklager feil vei...) Lykke til. Drev er iallfall mye bedre med tanke på fart og manøvering. Helt unødvendig med baupropell... Og med tanke på grunnstøting, er aksling vel så sårbar som drev, iallfall på halco... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.