Trude III Startet 17.Oktober.2003 Link til dette innlegget Startet 17.Oktober.2003 Hei, Har en VP TAMD30 som jeg i høst har tatt ut impelleren på. Jeg vet av erfaring at impeller har bedre av å bli tatt ut om vinteren. Har myket den opp i litt varmt vann så nå er den "som ny". Men den gamle papirpakning har jeg ikke lyst til å bruke på ny. Har klippet til ny pakning i pakningsark 0,4 mm tykke (de blå fra Biltema). Disse er klart tykkere en den originale. Det ser ut for meg som om impelleren "subbet" godt i lokket fra før så jeg regner med at en litt tykkere pakning ikke reduserer pumpevirkningen. Har noen en mening / erfaring med dette så hadde det vært veldig interessant å høre om. Ha et godt opplag! Sitér dette innlegget Trude III Link to post
MortenK Svart 17.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2003 Jeg har gjort det samme med den tynneste papirpakningen fra Biltema, og det funket bra! Husker ikke tykkelsen eksakt, dessverre! Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Kotnes Svart 17.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2003 Har alltid bare brukt pakningsement i moderate mengder og har til dags dato aldri fått noen lekkasje. IKKE bruk mye, bare ett tynt lag så det ikke tyter sement inn i impellerhuset. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.