tom-ass Startet 15.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2006 Jeg har laget ferieruta for 2007, på PC-programmet Maptec Pocet Navigator. (Brukes med GPS og PDA). Programmet bruker C-map-kart. Ruta har jeg omgjort til pdf-dokument. Kan jeg legge ut dette pdf-dokumentet på nettet, eller strider det med gjeldene regler? Kartene blir ganske detaljerte, jeg mener at om noen vil misbruke de, så kan de printes ut og bruke til å navigere med... Fila er på drøye 40 MB. Jeg ønsker ikke å publisere disse for at folk skal bruke de til navgering, kun for å få andre båt-folk til å se på ruta jeg har lagt opp og komme med inspill og erfaringer. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Frøken Fryd Svart 15.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2006 Jeg ville komprimert bildet litt før du legger det ut, da vil nok ingen banke deg for å ha gjort kartet tilgjengelig Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 15.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2006 Sannsyligvis vil du kunne gjøre filene langt mindre, og med bedre kvalitet, ved å lagre kartutsnittene som gif. Men da må du lage en webside, Acrobat kan bare benytte jpg/png. Hvis det er brudd på lisensbetingelser å legge ut skjermdumper av C-map etc. har vi ett problem her på BP.... Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 15.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2006 Hvis det er brudd på lisensbetingelser å legge ut skjermdumper av C-map etc. har vi ett problem her på BP.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.