Jump to content

Dieselaksjonen: Hvorfor bare motorbåter?

REM

Recommended Posts

En AP representant på Stortinget sa til meg at det viktigste for dem var miljøhensynet. Mulig jeg trekker det litt langt, men i et overstyrt samfunn der alle skal være like skal man ikke se bort fra muligheten for at enkelte på venstresiden i SV har funnet ut at seilbåt er det eneste saliggjørende for alle på sjøen :wink:

Noe salighet kan det vel være i det. Ikke ut fra den lille CO2 fisen som fritidbåten slipper ut, men ut fra andre miljøargument. Bare en liten tur til våre nærmeste naboland viser det. :flag_sw::flag_da:

Både min båt og din bruker det samme pr. nautisk mil i samme hastighet, ja du Rem bruker sogar mindre enn meg... så jeg skjønner ikke hva du klager på engang...

Jo. Det skjønner du da Sydvesten ? Men det er å vri diskusjonen fra å gjelde forhøyet dieselavgift

til båtavgift etter min mening . Og sanne mine ord,den avgiften kommer også før denne regjeringen går av . De kommer nok snart til å være av den meningen at dieselmotorer er no ordentlig møl med NOX og partikler så da legger de på avgift igjen- :nonod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...