Bitteliten Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Det må i tilfelle ha vært lystløgneren fra Vestfold, også kalt Gutten med Gullbuksene Nei, en kvinne fra Østfold. Sitér dette innlegget Link to post
Messy Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Nei, en kvinne fra Østfold. Gudskjelov, nå ble jeg lettet. Vi har opplevet nok triste saker på denne siden av fjorden. Sitér dette innlegget Det går en hårfin grense mellom etikk og seigpining. Link to post
avmønstret5 Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 En AP representant på Stortinget sa til meg at det viktigste for dem var miljøhensynet. Mulig jeg trekker det litt langt, men i et overstyrt samfunn der alle skal være like skal man ikke se bort fra muligheten for at enkelte på venstresiden i SV har funnet ut at seilbåt er det eneste saliggjørende for alle på sjøen Noe salighet kan det vel være i det. Ikke ut fra den lille CO2 fisen som fritidbåten slipper ut, men ut fra andre miljøargument. Bare en liten tur til våre nærmeste naboland viser det. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 Dessverre rem. Nå er jeg helt i dyp koma. Det er da ikke snakk om båtavgift såvidt jeg har skjønt, men om diesel avgift ? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 Både min båt og din bruker det samme pr. nautisk mil i samme hastighet, ja du Rem bruker sogar mindre enn meg... så jeg skjønner ikke hva du klager på engang... Jo. Det skjønner du da Sydvesten ? Men det er å vri diskusjonen fra å gjelde forhøyet dieselavgift til båtavgift etter min mening . Og sanne mine ord,den avgiften kommer også før denne regjeringen går av . De kommer nok snart til å være av den meningen at dieselmotorer er no ordentlig møl med NOX og partikler så da legger de på avgift igjen- Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 De kommer nok snart til å være av den meningen at dieselmotorer er no ordentlig møl med NOX og partikler så da legger de på avgift igjen- Dette blir nok rett, siste båtrelaterte avgift er ikke kommet fra den kanten. Hvis noen mener annet, skal jeg gjerne stille meg opp å si "hva sa jeg" etter at avgiften kommer... Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 (redigert) Hysj! Må ikke snakke så de hører det o.b.lix. Kan jo henne at de finner ut at båt skulle behandles som et vilket som helst transportmiddel og ilegger oss årsavgift også Redigert 27.Oktober.2006 av Ubåtfender (see edit history) Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
o.b.lix Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 Hysj! Må ikke snakke så de hører det o.b.lix. Kan jo henne at de finner ut at båt skulle behandles som et vilket som helst transportmiddel og ilegger oss årsavgift også Lurer på om det er det som kommer samtidig med obligatorisk båtførerbevis, eller de ikke klarer å vente så lenge og kommer med det før... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.